Contactgegevens

Neem u rustig contact op met Eenvoud Energie als u vragen heeft.

Jan Willem Bakker
06-29364960
Janwillembakker@eenvoudenergie.nl

Hendrik Jan Boer
06-13408280
hendrikjanboer@eenvoudenergie.nl

Stationsstraat 14, 7901 AB Hoogeveen

KvK 58990674

Klachtenprocedure

De klant kan vragen en klachten telefonisch, schriftelijk per post of e-mail en via internet aan Eenvoud Energie kenbaar maken.

Binnen 2 werkdagen (e-mail) of 5 werkdagen (post) na ontvangst van een klacht, ontvangt de klant een ontvangstbevestiging per email of post.

Binnen 10 werkdagen na ontvangst van een klacht informeert Eenvoud Energie de klant over de oplossing van de klacht.

Indien de klacht niet binnen deze termijn kan worden opgelost, wordt de klant binnen 10 werkdagen geïnformeerd over de langere doorlooptijd.

Mocht de klacht niet naar tevredenheid zijn opgelost, dan kan de klant binnen 10 werkdagen bezwaar maken. Eenvoud Energie zal de klacht nogmaals in behandeling nemen en binnen 10 werkdagen een oplossing aandragen.

Mocht de klacht nog altijd niet naar tevredenheid zijn opgelost, dan kan de klant de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Energie en Water.

Algemene voorwaarden

Hier vindt u de algemene voorwaarden van Eenvoud Energie.

ambassadeurs

Wist u dat we onze ambassadeurs belonen? Als u ons 2 klanten aanlevert, ontvangt u van ons een staatslot. Of een vergelijkbaar cadeau als dat beter bij u past.
Aarzel niet en neem contact op met info@eenvoudenergie.nl of bel een van onze medewerkers.